Céges költöztetés országosan

iroda-koltoztetesCégek fuvarozása szakszerűen nagy gyakorlattal! Iroda berendezés rakodás, mozgatás, szállítás, irodaházak átszállítása más telephelyre, irodabútor szállítás. Házon belüli szállítás, bútormozgatás! Cégünk 1996-óta foglalkozik irodák, cégek valamint komplett irodaházak kiszolgálásával. Az irodák rakodásánál, fuvarozásnál általában a legnehezebb a tervezés, az összehangolás, főleg, ha folyamatosan működő cégről van szó.

A jó tervezés, idő és költségmegtakarítás!

Jól és pontosan kell az elvégzendő feladatokat megtervezni illetve végrehajtani a munka során. Előfordulhat, hogy nem várt események történnek, amelyek hátráltathatják a feladatok időben történő elvégzését, akár egy teherlift leállása is ilyen esemény lehet. Azonban mi részletesen megtervezzük a feladatokat, a rakodás, szállítás során figyelünk az apróságokra is. Az évek alatt gyűjtött tapasztalataink alapján nyújtunk kiváló minőségű munkát.

Az irodai rakodás, szállítás során számos visszajelzés érkezett, hogy partnereink maximálisan elégedettek az általunk nyújtott szolgáltatások minőségével. Törekszünk az elvégzendő feladat nagyon pontos felmérésére, odafigyelünk a fontos részletekre is.  Igény esetén segítünk a munka előkészítésében, megszervezésében, a bonyolításban is.  Általában akinél egyszer dolgoztunk, utána automatikusan bennünket hívnak vissza. Évek óta állandó partnereinket,  referenciáinkat megtalálhatja a Referenciák menüpontnál. Céljaink közösek, a áttelepítésének lebonyolítása minél hatékonyabban, zökkenőmentesen, partnereink megelégedésére.

Ha Ön főnök

A munka lebonyolítása nem a főnök dolga, hiszen a cég vezetése sok időt és energiát von el. A feladatok irányítása illetve lebonyolítása sokkal inkább tervezési, logisztikai, szervezési kérdés, ahol a tapasztalat időt, pénzt takaríthat meg a cégnek. Arról nem is beszélve, hogy azért a főnök idegei sincsenek kötélből. Tehát Ön maradjon főnök, tartsa meg a beosztottakkal való jó kapcsolatát. A gondot a tervezést adja át nekünk, a háttérből figyelje ahogy az események pontosan úgy alakulnak, ahogy szerette volna. Tegyen próbára bennünket, nem okozunk csalódást.

Ha Ön beosztott

ceges-koltoztetesMint alkalmazott a cégben egy csónakban ül a főnökkel, miközben jó esetben egy irányban eveznek. Ha néha ez az irány megfordul, és elkezdenek egymással ellentétesen evezni, akkor a csónak megáll, mindenki kétségbe esik, kialakul a konfliktus. Ez senkinek sem jó, hiszen mindenki szeretne azzal foglalkozni, amihez ért. Ugyanakkor a költöztetések idején (megfelelő tapasztalat, gyakorlat híján) mindenki rendkívül stresszes, ezt tudjuk. Itt jön a képbe költöztető cégünk, mi segítünk a csónakot irányban tartani, gyakorlott, jó munkával könnyíteni a cég helyváltoztatását. Vegyék igénybe évtizedes céges költöztetési tapasztalatainkat, gyakorlatunkat, végtelen türelmünket a felmerülő problémák hatékony megoldásában.

Miért válasszon bennünket?

  • Nagy gyakorlat cégek költöztetésében.
  • irodákat is átköltöztetünk épületen belül is.
  • Korrekt kiállási díj, amely az ártáblázatban is fel van tüntetve.
  • Bútormozgatás, csomagolással megbízható munkaerővel!
  • Lehet előre pontos árajánlatot kérni.
  • Budapesten és 22km körzetén belül ingyenes előzetes felmérés, árajánlat.
  • Ártáblázat korrekt árakkal.
  • Olcsó rakodói költség amely az elvégzett munkával arányos (óradíj).
  • Korrekt km-díj alapú elszámolás.
  • Minden várható költség fel van tüntetve.
  • Olcsó költöztetés árak amelyek alapján a várható teljes költség kiszámítható.
  • Kedvező kilométer díj a teherautóra, amellyel a költöztetést végezzük.

Referenciáink között számos nagyobb és kisebb cég szerepel illetve magánszemélyek akik meg vannak elégedve az általunk végzett költöztetés minőségével és árával is. Sok régi ügyféllel rendelkezünk akik évek óta bennünket bíznak meg akár saját akár családjukban felmerült költöztetési munkával, mivel mi odafigyelünk rá, hogy folyamatosan egyformán jó minőségű szolgáltatásokat nyújtsunk, és ezen nem kívánunk változtatni.

Ha esetleg olyan különleges dolgot kell szállítani amelyik méretei, kiterjedése vagy súlya miatt különleges bánásmódot igényel, akkor is kereshetnek bennünket, hiszen fuvaroztunk már több milliós hangversenyzongorát, összeszerelt épületet és még Dinoszauruszt is, tehát bátran vállaljuk a kihívásokat. Ha nehezen hozzáférhető helyről kell kivenni súlyos tárgyat, a helyszíni felmérés után kidolgozzuk a megfelelő eljárást és elvégezzük a feladatot, hiszen nekünk nincsenek problémák, hanem megoldandó feladatok vannak.

Mivel több mint húsz éve végzünk céges költöztetést nem csak vidéken hanem Budapesten is ezért nagy gyakorlatunk van, és minden felmerülő problémára megkeressük a legoptimálisabb megoldást. Ha Önnek cége van és vidéki költöztetés előtt áll akkor ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot, és szakértő segítségét kérni. Akár a tervezéstől kezdve az előkészítésen keresztül a végleges elhelyezésig segítséget tudunk nyújtani a vidéki költöztetés lebonyolításában.

Hogyan költöztessünk irodát?

Az irodaköltözés folyamata sok munkát és tervezést igényel. Az alábbiakban összegyűjtöttem néhány fontos lépést, amelyek segíthetnek Önnek az irodaköltözés megszervezésében:

Tervezze meg az időzítést: Az irodaköltözés előkészítése és a valódi költözés időzítése rendkívül fontos. Általában ajánlott legalább 1-2 hónappal az előre megtervezni az irodaköltözést, hogy elegendő idő legyen a tervezésre és az előkészületekre.

Hozzon létre egy költözési tervet: Határozza meg azokat a feladatokat, amelyeket meg kell tennie, és tervezze meg, hogy mikor kell elvégezni ezeket a feladatokat. Ebben a tervben szerepelhet a költözési időpont meghatározása, az új helyszín kialakítása, az áramellátás és az internetkapcsolat átvitele, az új irodai bútorok és felszerelések beszerzése stb.

Béreljen szakértő költöztetőket: Az irodaköltözés sok munkát és szervezést igényel, így ajánlott bérelni egy szakértői csapatot, akik az irodaköltözés összes aspektusát kezelik. Az ilyen szakértői csapatok tapasztaltak az irodaköltöztetésben, így segíthetnek a problémák elkerülésében és a folyamat hatékonyabbá tételében. Itt szeretném felajánlani, több mint húsz éves szakmai tapasztalatunkat.

Szervezze meg a kommunikációt: Az irodaköltözés során fontos, hogy megfelelő kommunikációs rendszert hozzon létre a dolgozók, partnerek és ügyfelek között. Fontolja meg az e-mail, az üzenetküldő alkalmazások vagy a videokonferencia alkalmazások használatát, hogy nyomon követhesse a költözés előrehaladását, és meg tudja osztani a szükséges információkat.

Végezzen előkészületeket a fizikai áthelyezésre: Az irodaköltözés előtt fontos előkészülni a fizikai áthelyezésre is. Készítse elő az irodai bútorokat és felszereléseket az áthelyezésre, valamint csomagoljon be minden kis tárgyat, dokumentumot és egyéb fontos dolgot. Fontos, hogy minden áthelyezésre kerülő elemet pontosan címkézzen, hogy könnyen megtalálhassa az új helyszínen.

Cégek, iroda költöztetés

  • Dokumentációk, bedobozolt iratok stb. szállítását.
  • Irodagépek, berendezések csomagolását, rakodását, szállítását, kirakodását.
  • Költöztető autó biztosítása nagy távolságú fuvarokhoz.
  • Tehertaxi biztosítása vidéki fuvarokhoz.
  • Rendszeres, illetve eseti jellegű vidéki fuvarozást, szállítást.
  • Nehéz bútorok, páncélszekrények vidéki szállítását, mozgatását.
  • Műszerek, műszaki cikkek szállítását, mozgatását.
  • Vidéki irodák átköltöztetése akár épületen belül is lehetséges.
  • Komplett irodák, cégek, irodaház, központ vidékre költöztetését

Kollégáink ingyenesen elkészítik a munka felmérését, valamint a költségvetést, keressen bennünket, kérjen árajánlatot!