Cégek költöztetése szakszerűen nagy gyakorlattal! Irodaköltöztetés, irodaházak költöztetése, irodabútor szállítás. Házon belüli szállítás, bútormozgatás! Cégünk 1996-óta foglalkozik irodák, cégek valamint komplett irodaházak költöztetésével. Az irodaköltöztetésnél általában a legnehezebb a tervezés, az összehangolás, főleg, ha folyamatosan működő cégről van szó.
A jó tervezés, idő és költségmegtakarítás!
Jól és pontosan kell az elvégzendő feladatokat megtervezni illetve végrehajtani a költöztetés során. Előfordulhat, hogy nem várt események történnek, amelyek hátráltathatják a költöztetési feladatok időben történő elvégzését, akár egy teherlift leállása is ilyen esemény lehet. Azonban mi részletesen megtervezzük a feladatokat, a költöztetés során figyelünk az apróságokra is. Az évek alatt gyűjtött tapasztalataink alapján nyújtunk kiváló minőségű munkát. A költöztetések során számos visszajelzés érkezett, hogy partnereink maximálisan elégedettek az általunk nyújtott szolgáltatások minőségével. Törekszünk az elvégzendő költöztetés nagyon pontos felmérésére, odafigyelünk a fontos részletekre is. Igény esetén segítünk a munka előkészítésében, megszervezésében, a bonyolításban is. Általában akinél egyszer dolgoztunk, utána automatikusan bennünket hívnak vissza. Évek óta állandó partnereinket, referenciáinkat megtalálhatja a Referenciák menüpontnál. Céljaink közösek, a céges költöztetés lebonyolítása minél hatékonyabban, zökkenőmentesen, partnereink megelégedésére.
Ha Ön főnök
A költöztetés lebonyolítása nem a főnök dolga, hiszen a cég vezetése sok időt és energiát von el. A költöztetés irányítása illetve lebonyolítása sokkal inkább tervezési, logisztikai, szervezési kérdés, ahol a tapasztalat időt, pénzt takaríthat meg a cégnek. Arról nem is beszélve, hogy azért a főnök idegei sincsenek kötélből. Tehát Ön maradjon főnök, tartsa meg a beosztottakkal való jó kapcsolatát. A gondot a tervezést adja át nekünk, a háttérből figyelje ahogy az események pontosan úgy alakulnak, ahogy szerette volna. Tegyen próbára bennünket, nem okozunk csalódást.
Ha Ön beosztott
Mint alkalmazott a cégben egy csónakban ül a főnökkel, miközben jó esetben egy irányban eveznek. Ha néha ez az irány megfordul, és elkezdenek egymással ellentétesen evezni, akkor a csónak megáll, mindenki kétségbe esik, kialakul a konfliktus. Ez senkinek sem jó, hiszen mindenki szeretne azzal foglalkozni, amihez ért. Ugyanakkor a költöztetések idején (megfelelő tapasztalat, gyakorlat híján) mindenki rendkívül stresszes, ezt tudjuk. Itt jön a képbe költöztető cégünk, mi segítünk a csónakot irányban tartani, gyakorlott, jó munkával könnyíteni a cég helyváltoztatását. Vegyék igénybe évtizedes céges költöztetési tapasztalatainkat, gyakorlatunkat, végtelen türelmünket a felmerülő problémák hatékony megoldásában.
Kollégáink ingyenesen elkészítik a munka felmérését, valamint a költségvetést, keressen bennünket, kérjen árajánlatot!